Potrjena magistrska dela na 2. stopnji

 

TUKAJ NAVEDENI PODATKI SO NEURADNI. URADNO VELJAJO LE PODATKI, KI JIH SPOROČI REFERAT ZA ŠTUDENTSKE ZADEVE


Potrjene in oddane teme:

 

dr. Iztok Banič

dr. Dominik Benkovič

  • Maja Šauperl: Multivariatna analiza variance
    [Multivariate Analysis of Variance]

dr. Drago Bokal

  • Tadej Žerak: Hamiltonovi cikli v velikih 2-prekrižno-kritičnih grafih
    [Hamiltonian cycles in 2-crossing-critical graphs]
    Somentor: dr. Markus Chimani
  • Blaž Meh: Optimizacijski model primerjave funkcionalnega in objektnega programiranja ter vloge modularnih preizkusov pri programerski izkušnji
    [Optimization model for comparison of functional to object-oriented programming and role of unit testing in programmer’s experience]
  • Manca Strmšek: Spodbujevano učenje diskretnih markovskih jeder
    [Reinforcement Learning of Discrete Markov Kernels]

  • Julija Žižek: Ali lahko s srednješolsko matematiko razložimo perceptron?
    [Can we explain perceptron with high school mathematics?]

dr. Boštjan Brešar

  • Anamarija Lakner: Grafi, ki dosežejo enakost v Vizingovi domnevi
    [Graphs achieving the equality in Vizing’s conjecture]
  • Klavdija Zelko: Meje za mavrična dominantna števila
    [Bounds on rainbow domination numbers]

dr. Matej Brešar

dr. Matevž Črepnjak

dr. Tanja Dravec

  • Katarina Vrhnjak: Reševanje problemov z uporabo teorije grafov
    [Solving problems with graph theory]
  • Darina Cvetrežnik: Grafi z enolično $\gamma$-množico
    [Graphs with unique $\gamma$-sets]

  • Tilen Kocijan: Disociacijsko število Kneserjevih grafov
    [A dissociation number of Kneser graphs]

dr. Daniel Eremita

  • Nuša Vegi Kalamar: Lastne vrednosti, lastni vektorji in podobnost matrik
    [Eigenvalues, eigenvectors, and similarity of matrices]
  • Nevena Dmitrić: Eulerjeva funkcija φ v kolobarju Gaussovih celih števil
    [The Euler’s φ function in the Gaussian Integers]

dr. Brigita Ferčec

  • Nika Kočar: Linearizacija in fazni portreti nekaterih ravninskih sistemov NDE
    [Linearization and phase portraits of some planar systems of ODEs]
    Somentor: dr. Matej Mencinger

dr. David Gajser

  • Nika Jazbec: Matematični apleti v slovenskem srednješolskem izobraževanju
    [Mathematical applets in Slovenian upper secondary education]

dr. Mateja Grašič

  • Rebeca Robič: Idempotenti v kolobarjih in algebrah
    [Idempotents in rings and algebras]

dr. Bojan Hvala

  • Karin Črnigoj: Izreki o propelerju
    [Propeller theorems]
  • Sabina Boršić: TDK-trikotniki
    [Square tangent triangles]
  • Matej Vohar: Tretji Thébaultov problem
    [Thébault’s problem III]

ddr. Timotej Jagrič

dr. Marko Jakovac

  • Iva Bračič: Različne metode optimalnega pozavarovanja
    [Different methods of optimal reinsurance]
  • Barbara Šiško: Uporaba populacijske teorije v zavarovalništvu
    [The use of population theory in insurance]
  • Lilian Miuc: Merjenje preferenc pri izbiri zavarovanja
    [Measuring preferences when choosing an insurance]

dr. Janja Jerebic

dr. Sandi Klavžar

dr. Marjan Krašna

dr. Alenka Lipovec

  • Vesna Videmšek: Smernice za pripravo matematičnih raziskovalnih nalog
    [Guidelines for preparing mathematical research papers]
    Somentor: dr. Marko Jakovac
  • Štefka Štrakl: Pouk matematike po načelih teorije didaktičnih situacij in formativno spremljanje
    [Teaching Mathematics Based on the Principles of Didactical Situations Theory and Formative Assessment]
    Somentorica: Jasmina Ferme
  • Evelin Tivadar: Vizualizacija v video razlagah
    [Visualisation in video explanations]
    Somentor: Jože Senekovič
  • Sara Senčar: Video pedagogika – primer zrcaljenja in primer seštevanja in odštevanja ulomkov
    [Video pedagogy – case Reflection and case Addition and subtraction of fractions]
    Somentor: Jože Senekovič
  • Vesna Kačič: Interaktivni povzetki pri pouku matematike v 8. in 9. razredu
    [Interactive summaries in 8th and 9th grade mathematics teaching]

dr. Janko Marovt

dr. Matej Mencinger

  • Maja Ilc: Reševanje problema trgovskega potnika z različnimi programskimi orodji
    Somentorja: dr. Simon Špacapan, Tomislav Letnik

dr. Uroš Milutinović

dr. Dušan Pagon

dr. Igor Pesek

  • Kaja Križan: Uporaba učne analitike pri pouku računalništva
    [Use of learning analytics in computer science courses]
  • Valentina Lepoša: Implementacija igrifikacije v pouk matematike v osnovni šoli
    [Implementing gamification in the primary school mathematics]
  • Lenart Fajfar: Digitalna preobrazba osnovnih šol
    [Digital transformation of primary schools]
  • Katja Arnuš: Mikrosvetovi pri poučevanju matematike
    [Microworlds in mathematics education]
  • Alja Balažič: Uporaba samoreflektivnih orodij na področju digitalnih kompetenc učiteljev
    [Using self-reflection tools on teachers digital competencies]

dr. Tatjana Petek

dr. Iztok Peterin

dr. Jurij Rakun

dr. Samo Repolusk

dr. Krista Rizman-Žalik

dr. Valerij Romanovskij

dr. Simon Špacapan

dr. Andrej Taranenko

  • Aljaž Ferk: Nonogrami
    [Nonograms]
  • Nina Turnšek: Lomljena drevesa
    [Splay trees]
  • Karmen Potočan: Primerjava algoritmov nenatančnega iskanja vzorcev v nizih
    [A comparison of approximate string matching algorithms]

 dr. Aleksandra Tepeh

dr. Aleksander Vesel

dr. Borut Zalar

dr. Blaž Zmazek

  • Tjaša Vošinek: Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: ulomki v 6.razredu
    [Evaluation of the i-textbook for mathematics in elementary school: fractions in 6th grade]
    Somentorica: dr. Alenka Lipovec
  • Kaja Križan: Primerjava splošne in poklicne mature iz matematike
    [A comparison between mathematics exams at general and vocational baccalaureate]
  • Lenart Fajfar: Model kriznega izobraževanja z obrnjeno učilnico na daljavo
    [Model of emergency remote cyber flipped classroom]

dr. Petra Žigert Pleteršek